בניה ירוקה – בקרוב חובה בכל הפרויקטים של מחיר למשתכן

בניה ירוקה - בקרוב חובה בכל הפרויקטים של מחיר למשתכן

לאחר שנים רבות בהן תקן הבניה הירוקה (ת”י 5281) והתקן לבידוד תרמי של מבנים (ת”י 1045) היו וולנטרים בלבד, כלומר “בגדר המלצה”, החל משנת 2021 תחול חובת עמידה בתקנים אלו בכל הפרויקטים החדשים של מחיר למשתכן. הצעד הדרמטי אושר במועצה הארצית ועתיד להיכנס לתוקף בינואר 2021.

תקני הבניה הירוקה עוסקים במגוון רחב של תחומים הקשורים לתהליך הבניה ובניהם אנרגיה, קרקע, בריאות ורווחת המשתמש, מים, תחבורה פסולת ופרמטרים נוספים.

צעד זה של המועצה הארצית לתכנון ובניה מהווה כאבן דרך ומדגיש את חשיבותו של תחום הבניה הירוקה והבידוד התרמי במבני מגורים ככלל. מעתה פרויקטים של מחיר למשתכן יהווה דוגמא לפרויקטים נוספים ברחבי הארץ. חידוש נוסף כפועל יוצא מהחלטה זו הוא יישום ההחלטה בפרויקטים בכל הארץ!

עד עתה אך ורק פרויקטים אשר נבנו באחת מערי פורום ה-15 (תל אביב-יפו, רמת גן, הרצליה, חיפה, חדרה ועוד) היו חייבים ביישום התקן, אך החל משנת 2021 התקן יכולים על פרויקטים בכל הארץ.

בניה ירוקה - בקרוב חובה בכל הפרויקטים של מחיר למשתכן
בניה ירוקה – בקרוב חובה בכל הפרויקטים של מחיר למשתכן – יועץ בניה ירוקה

אוורגרין הינה החברה הוותיקה והמקצועית ביותר בתחום הבניה הירוקה כאשר ברזומה שלנו ניתן למצוא מספר רב של פרויקטים, ביניהם גם פרויקטים של מחיר למשתכן

אוורגרין הינה החברה הוותיקה והמקצועית ביותר בתחום הבניה הירוקה כאשר ברזומה שלנו ניתן למצוא מספר רב של פרויקטים, בינהים גם פרויקטים של מחיר למשכן שנעזרו בשירותינו כמו שכונת אגמים באשקלון, מחיר למשתכן נתיבות ועוד.

יזמים, אדריכלים ומנהלי פרויקטים – אם זו הפעם הראשונה שאתם נתקלים בדרישה זו של בניה ירוקה, אנו ב EVERGREEN (אוורגרין) כאן בשבילכם לכל שאלה.

תהליך קבלת אישור הבניה הירוקה אינו צריך להיות ארוך ומסורבל.

צוות יועצי הבנייה הירוקה של EVERGREEN ילווה אתכם לכל אורך התהליך בהתאם לדרישותיכם ולמסגרת התקציבית בפרויקט.

אנחנו יודעים להתאים את הפתרונות האפשריים להשקעה הכספית הרצויה מטעם החברה, היזם או מנהל הפרויקט ובעזרת תכנון נכון ומוקדם ניתן להשיג את אישור הבניה הירוקה תחת כל תקציב בצורה יעילה ומבוקרת שאינה מתפשרת על איכות התוצר הסופי.

השאירו פרטים להצעת מחיר ונחזור אליכם בהקדם. כמו כן מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה.

תגיות

קטגוריות

אנו ב-EVERGREEN מתמחים במתן שרותי ייעוץ בניה ירוקה, תכנון
אדריכלי וליווי פרויקטים – נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה!

מחפשים יועץ סביבתי?

היועצים של אוורגרין EVERGREEN ילווה אתכם לכל אורך התהליך בהתאם לדרישותיכם ולמסגרת התקציבית של הפרויקט. בעזרת תכנון נכון ומוקדם ניתן להשיג את אישור הבניה הירוקה במהירות, בהתאמה לכל תקציב בצורה יעילה ומבוקרת שאינה מתפשרת על איכות התוצר הסופי!

 

אדריכלים, יזמים, מפקחים ומנהלי פרויקטים –

בכל שאלה אנחנו כאן – אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר!

לשיחת יעוץ ללא עלות עם מומחה לבניה ירוקה השאירו פרטים או התקשרו

דילוג לתוכן